BONES FESTES!

Avui a l’escola els alumnes de 1r i 2n hem cagat el Tió i els alumnes de 3r han fet l’amic invisible. Ens ho hem passat molt bé perquè és un dia molt especial per a nosaltres. Els alumnes de 1r han gaudit molt dels laberints que els ha cagat el Tió. També els ha cagat dos puzzles i un memory per la classe. Els alumnes de 2n han rebut una goma màgica en forma de llapis. També els ha agradat molt. Els alumnes de 3r han fet per primera vegada l’amic invisible i ha estat molt emocionant ja que han obert aquells regals que els nens i nenes havien fet a casa seva amb molt d’amor. Us deixem un recull de fotos del dia d’avui.

FOTOS 1R

FOTOS 2N