BCN-CHICAGO Creative Art Interchange 1st session

Durant aquest curs els nens i nenes del cicle de Grans (4t, 5è i 6è) participem en el projecte BCN-CHICAGO Creative Art Interchange. Enguany està dedicat a en Jaume Plensa. Us el presentem aquí baix.

Nosaltres com a Escola La Muntanya fem l’intercanvi amb l’escola de Chicago, Columbia Explorers School, aquí us deixem el link de l’escola, si voleu conèìxer-la una mica més, només cal que cliqueu l’enllaç.

Columbia Explorers School

També us deixem l’enllaç al projecte Creative Interchange, on s’aniran penjant els diferents intercanvis de les diferents escoles.

BCN-CHICAGO Art Interchange

Nosaltres hem decidit treballar entorn a dues idees d’en Plensa, una és la mirada cap al món interior i l’altre la intervenció en l’espai públic. De moment aquí us deixem el primer pas del nostre treball.

La primera sessió del taller consistia a dirigir la mirada cap al nostre interior, vam fer-ho de la següent manera. Durant 5 minuts ens posaven en una posició còmode i amb els ulls tancats escoltàvem una música, ens venien diferents pensaments, sensacions, sentiments… un cop acabada l’audició, en silenci durant 6 minuts més plasmàvem allò que ens havia passat per dins sobre un retrat nostre (una fotografia de la nostra cara amb els ulls tancats). Un cop passats aquests primers minuts ja podíem parlar amb els companys, vam respectar aquest primer silenci per tal de no desconectar-nos de l’experiència individual que acabàvem de viure. Aquí podeu veure els resultats.

BCN-CHICAGO faces from Eva on Vimeo.