APADRINAMENT DE LLIBRES PER PART DE L’AFA

Una any més hem d’agrair l’apadrinament de llibres i de contes per part de l’Associació de Famílies de l’escola, que ha fet possible l’ampliació del fons bibliotecari de l’escola.

Coincidint amb la diada de Sant Jordi, l’AFA va organitzar la venda de contes i de llibres de segona mà en excel·lent estat, que havien aportat les famílies dels escolars. Amb les aportacions econòmiques aconseguides, més les que van realitzar directament algunes famílies apadrinant parcialment o total exemplars que s’havien suggerit des de la Comissió de la Biblioteca de l’escola, l’AFA va poder adquirir  a la llibreria solidària del poble (a qui també volem agrair la seva col·laboració) uns quants llibres “nous de trinca”.

Ben aviat estaran a la disposició dels nostres nens i nenes!