ANEM D’EXCURSIÓ ALS TERRISSOS VERMELLS

Aquest passat divendres, per celebrar l’inici de curs, els i les alumnes de Cicle Grans vam anar de sortida als Terrissos Vermells.

Primer vam deixar les coses que no necessitàvem a les nostres aules i vam començar a caminar. El camí va ser una mica llarg, però quan vam arribar als Terrissos Vermells, estàvem tan emocionats que vam córrer directament cap als tobogans.

Hi havia molts per escollir i alguns eren una mica alts i fins i tot n’hi havia un que s’havia fet més gran amb el pas del temps.

Després de jugar una bona estona vam esmorzar i, mentre menjàvem, compartíem històries sobre les nostres aventures durant l’estiu.

Quan vam acabar d’esmorzar vam continuar jugant amb els tobogans i després d’una bona estona vam tornar cap a l’escola. Vam fer una parada al parc de la Plateria per omplir les ampolles d’aigua i vam continuar amb la nostra aventura fins a arribar a l’escola.

Va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé.

Jad Bakkali Elasri (Alumne de 6èB)

( A continuació podeu veure algunes fotos de la sortida )

Fotos de 4t

Fotos de 5è