AMB EL MENJAR NO S’HI JUGA

De la mà de la Mancomunitat La Plana, tots els alumnes de l’escola hem realitzat uns tallers relacionats amb la importància de les tres R (reduir, reutilitzar i reciclar).

Els de 3r. el vam fer el passat 1 de febrer i portava per nom AMB EL MENJAR NO S’HI JUGA, que pretenia, a través de la realització de tres dinàmiques, conscienciar-nos d’una de les maneres de reduir els residus que podem fer sense ni gairebé donar-nos compte a casa: no fer malbaratament alimentari.

A través d’unes situacions fictícies plantejades, hem fet un guió de teatre amb diàlegs per poder-les representar. Aquestes senzilles teatralitzacions, que hem representat davant dels nostres companys i companyes, ens han ajudat a reflexionar i a conscienciar-nos que amb petits gestos podem ajudar a la reducció dels residus i així ajudar al nostre planeta a ser una mica més sostenible.