ALUMNES GRAFITTERS

El passat dijous 29 i divendres 30 de setembre els i les alumnes del cicle de grans van tenir la gran sort de poder conèixer i treballar de la mà de l’artista grafiter Víctor Escalante. A través de dinàmiques de cohesió de grup, tècniques de lettering entre d’altres activitats ens va apropar una mica més al món de l’art urbà.  Vam fer un taller pràctic, en el qual a partir d’un disseny, vam pintar una part del mur d’entrada de l’escola amb aerosols. El procés i el resultat ha quedat fantàstic! Us animem a totes les famílies a venir-ho a veure!

Gràcies Víctor, pel teu saber, la teva energia i ganes en tot allò que ens has transmès.

Mireu les fotografies de 6è

Mireu les fotografies dels i les alumnes de 4t