5è a Montcau

Dimecres 19 d’abril, els alumnes i les alumnes de 5è hem anat d’excursió a Montcau. Com bé sabeu els nens i nenes de 5è estem fent el projecte del Montseny a l’escola i en Ruben i en Xavier ens han guiat i hem fet activitats que ens han agradat molt.

Vam estar caminant i pujant molta estona. Durant el camí, ens vam asseure a esmorzar. Més tard vam continuar pujant.

Va arribar un moment que ens vam dividir en dos grups i havíem d’aprendre totes les plantes que anàvem trobant. Com és difícil conèixer totes les plantes i recordar totes i cada una d’elles vam fer un joc on el nostre nom s’intercanvia pel d’una planta i així cadascú se’n recordava de la que li havia tocat.

Quan vam arribar a dalt de tot vam refrescar una mica la memòria amb les plantes i després vam anar a dinar.

Després de dinar i jugar lliurement, vam acabar la tarda fent dos jocs dels sentits. Un era el de l’olfacte i el més divertit va ser el joc de l’oïda i el tacte. Aquest tractava de primer estirar-nos a terra amb un antifaç i després d’una estona i amb l’antifaç posat aixecar-nos i haver de seguir una corda.

Ens ho vam passar molt bé!

Jad Bakkali Elasri (Alumne de 5è B)