DILLUNS 30 HEM CELEBRAT EL DENIP, DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU,

Aquest dilluns 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència I la Pau (DENIP) a l’escola amb l’objectiu de reflexionar sobre què vol dir la pau i expressar els nostres desitjos i pensaments respecte a aquest concepte.

Hem recordat algunes de les persones referents al món que han treballat per a la pau mundial com Ghandi, Malala, Nelson Mandela, Maria Teresa de Calcuta i Martin Luther King, amb presentacions digitals vídeos, contes i fent un kahoot.

Durant tot el matí hem dut a terme diverses activitats: lectura de contes, visualització de les imatges del fotògraf Ugur Gallenkus, escoltar una xerrada d’en Marc (un fotògraf de guerra).

A la tarda, van sortir a la pista i cada classe va haver d’escriure la paraula PAU en diferents idiomes utilitzant diferents materials.

FOTOS CICLE PETITS

FOTOS CICLE MITJANS