TALLER “HAS BEGUT OLI”

El dilluns passat, la Georgina va venir a la nostra escola per oferir-nos el taller “Has begut oli?” de la cooperativa oli Siurana. Aquest taller és una experiència molt divertida i enriquidora! En el taller, vam tenir l’oportunitat de participar en una exploració sensorial de l’oli d’oliva. Vam poder provar diverses varietats d’oli i aprendre a distingir-les a través del seu aroma, sabor i textura. Va ser una manera molt interessant d’aprendre sobre aquest producte tan especial i apreciat com és l’oli d’oliva de Siurana.

ALUMNES DE 6è A i B