Comiat i constitució del nou Consell d’infants

Ahir dimecres 23 de novembre, puntualment a les 18h de la tarda, vam poder assistir al comiat dels i les alumnes de 1r d’ESO del Consell d’infants d’Aiguafreda i a la nova incorporació dels quatre alumnes de 5è escollits per votació. Durant l’acte es va obsequiar els i les alumnes que s’acomiadaven ressaltant la seva trajectòria, l’aportació i implicació en les activitats i la iniciativa a l’hora de tirar endavant propostes. Sempre amb l’objectiu de millorar el poble des d’una mirada d’infant que molt sovint, és molt diferent de la que podem tenir els adults.

Va ser doncs, un acte emotiu que anima als joves a participar de la vida política i els fa desenvolupar destreses com la comunicació oral, l’argumentació, la creativitat, l’organització i sobretot, el treball en equip.