Retrobar-nos i fer nous vincles

Durant aquestes primeres setmanes de curs ja hem pogut compartir moments lúdics entre companys/es i entre mestres. Els emplaçaments de l’Oller i els Terrissos vermells han estat testimoni del retrobament d’amics i amigues i de la coneixença de nous alumnes i mestres del Cicle Grans de l’escola la Muntanya.

A la pista de l’Oller hem jugat per classes a futbol xinès. Un joc tradicional que consisteix en el fet que els i les jugadors/es es col·loquen en rotllana amb les cames obertes i semiflexionades. Han de tirar la pilota amb la mà amb l’objectiu de fer gol, passant la pilota per sota de les cames dels altres jugadors/es. No es poden tancar les cames i només es pot colpejar la pilota amb les mans. Quan a un jugador li han colat la pilota per sota de les cames, juga d’esquenes. I si li tornen a fer gol per sota de les cames, llavors queda eliminat del joc.

També per grup-classe per tal de fomentar la cohesió i l’ajuda mútua entre iguals hem jugat a pedra, paper i tisores en el que podien guanyar o perdre una quantitat de diners. Durant un temps limitat havien d’aconseguir al màxim de monedes i comptar-les amb els del seu nivell.

Finalment, hem gaudit de l’entorn i d’una bona passejada d’anada i tornada.

L’altra sortida a l’entorn ha estat una de les predilectes dels infants als Terrissos Vermells. Allà han jugat a relliscar per les muntanyes vermelles i a tornar d’allò més bruts. Com activitat central del dia hem fet una gimcana de cerca de lletres de colors per equips, les quals havien d’ordenar per confegir el nom i el cognom d’un artista urbà que ben aviat ens visitarà a l’escola. Per si voleu anar investigant es tracta d’en Víctor Escalante un grafiter català amb una àmplia formació professional i una història de vida que ben aviat descobrirem.

MOLT BON INICI DE CURS!

Podeu veure les totes les fotos i fotos 2 de les jornades!