Vivim la Ciència!

Des del principi de l’escola hem anat perfilant una línia metodològica de centre, basada en part, en treballar de manera globalitzada a partir dels temes de ciències. Hem anat elaborant documents sobre les seqüències de treball científic, els continguts procedimentals, graelles de programació que relacionin les diferents àrees, etc. S’han determinat unitats globalitzades per a tots els cicles.

Dins de la seqüència de treball d’aquestes unitats, hi ha inclosa una part de treball experimental al laboratori i una part de recerca a la biblioteca o a través de les TAC. Tot plegat ens ha portat a canvis organitzatius com ara agrupament d’alumnes, vinculació de les sortides, etc, materials com ara dotació informàtica i de laboratori i evident metodològics com el tractament de la informació, el treball d’hàbits de treball i d’autonomia, etc; treballant de forma respectuosa i vivencial amb l’entorn proper i els essers vius que acollim i cuidem al propi centre.