SETMANA PER LA TERRA

Aquesta setmana celebrem la Setmana de la vaga per la Terra a l’escola. L’alumnat de 6è, va fer un discurs el dilluns dia 23 per explicar-nos-la. Aquí us el deixem!

Nens i nenes de l’Escola La Floresta,

Aquesta setmana a tot el món estem cridats a la Vaga per la Terra. Es tracta d’una setmana de vaga general per salvar el planeta.

Així, ens unim a aquesta iniciativa internacional, que coincidirà amb la Cimera d’Acció Climàtica 2019 de les Nacions Unides, per tal que tot el món escolti la nostra veu.

Últimament, hem pogut veure als mitjans de comunicació una allau de notícies sobre les conseqüències del canvi climàtic, com per exemple, els incendis massius a l’Amazònia, el desglaç o les darreres inundacions que hi ha hagut, tant fora com dins de casa nostra.

És per això que aquesta setmana fem una sèrie d’accions per contribuir a fer visible la gravetat de la situació climàtica al món:

– Avui, dilluns 23, farem un minut de silenci al pati.

– El dimarts 24, tots i totes haurem de venir a l’escola amb una samarreta verda.

– Dimecres 25, mirarem unes mini pel·lícules sobre el canvi climàtic.

– Dijous 24, farem cartells contra el canvi climàtic.

– Divendres 27 sortirem al pati a penjar els cartells.

SAVE THE PLANET!

1. Maria Fernanda Martínez

Gracias por esta iniciativa !!! Nuestro hijo llegó a casa pensando en el tema del plástico y como podíamos ayudar!! Me encanta que seamos una escuela conectada y actuando de acuerdo con lo que pasa en el mundo !!