Rodatge d’una pel·lícula

Durant aquests dies hem pogut veure caravanes al pàrquing de l’escola La Floresta. Un actor de Hollywood, en Liam Neeson, és el protagonista d’una pel·lícula que s’ha començat a rodar vora la nostra escola. Esperem que, amb una mica de sort, fins i tot poguem conèixer algun actor o actriu famós i famosa. També, coneixent el bosc i les proximitats de l’escola on estan gravant, estem segurs que serà un gran èxit! Esperem poder veure la pel·lícula pròximament als cines!

Us deixem l’enllaç de la notícia del Tot Sant Cugat.

Liam Neeson, a Sant Cugat pel rodatge d’una pel·lícula.

Imatge extreta del Tot Sant Cugat.

1. David Roca

Està molt bé però s’hauria de determinar i acotar aquest aprofitament d’un espai públic lligat a un equipament públic en jornada escolar amb tots els greuges que comporta per la comunitat educativa i els beneficis que comporta a una empresa d’iniciativa privada. Un greuge comparatiu, no som ciutadans de segona…som ciutadans de Sant Cugat que paguem els nostres tributs per uns equipaments públics de qualitat.