Trobada de dansa de Cicle mitjà

El passat 10 de maig, l’alumnat de tercer va rebre a la nostra escola alumnes de l’escola Ferran i Clua per compartir un matí de danses al pati de l’escola.

Cada escola va interpretar una dansa i al final en vam fer dues comunes.

Aquesta trobada s’emmarca dins del programa “Dansa a les escoles”, impulsat des del seminari de mestres de música de Sant Cugat del Vallès i l’Esbart de Sant Cugat. Totes les coreografies han estat creades per l’Anna bastida, la tallerista i ballarina que acompanya aquestes ballades a diferents escoles de la ciutat.

Els alumnes de tercer han treballat de valent aquest trimestre per portar-les a terme i van gaudir molt del resultat final.