SANT JORDI 2020: RECEPTARI FLORESTÀ

Aquest curs, per Sant Jordi, hem volgut aprofitar un dels trets més característics de la nostra escola: la interculturalitat. Així doncs, hem escollit la recepta per treballar la lectura i l’expressió escrita i, alhora, fer partícips les famílies per crear un receptari florestà, amb receptes familiars de diferents indrets del món. Aquest receptari ens permetrà gaudir amb la família i estar més a prop de la resta de la comunitat. Esperem que el gaudiu!

1. Cris Mare del Pol p5

El gelat de fruited, hem escollit la maduixa,la nostre primera recepta feta, fácil de fer i molt bona, el receptari está ple de bons apats que no dubtarem a fer.