PROPOSTES PER GAUDIR

Com cada setmana, arribem amb propostes noves per a tots els gustos!

Com sabem que  una de les coses que us agrada molt fer a l’escola són les construccions, i a més a més sou molt imaginatius…. us proposem fer una construcció amb material que tingueu per casa! Us animeu?   Però encara hi ha més! Si voleu saber quins reptes us proposem, doneu-li una ullada al document.

FEM UNA CONSTRUCCIÓ

I si sou d’aquells infants artistes, que també en tenim molts a l’escola, que es poden passar hores i hores pintant i dibuixant… aquesta proposta us encantarà! Aquesta setmana us demanem que feu un retrat d’algú que tingueu per casa, i si us engresqueu, de tota la família! Al document trobareu com podeu fer-lo, pas a pas, perquè no se us oblidi cap detall.

FEM UN RETRAT

Com sempre, ens farà molta il·lusió rebre les vostres fotos i comentaris a petitsfloresta@gmail.com

Fins la setmana vinent!

Equip de Petits