PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25

ÚLTIMA HORA

17/4/24 INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM En aquest document trobareu la puntuació provisional de la preinscripció. També podreu accedir a la consulta individual, accedint a Consulta la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional, amb el DNI, NIE o passaport de la persona que va presentar la sol·licitud i el seu codi, a la web preinscripcio.gencat.cat.

Recordeu que, també, a partir d’avui es poden presentar reclamacions. Es pot fer des de la mateixa consulta individual o des de l’opció “Fes el seguiment de la teva sol·licitud” de la web preinscripcio.gencat.cat. A més, teniu a la vostra disposició aquest vídeo tutorial Com presentar una reclamació contra la llista amb la puntuació provisional.

5/3/2024 INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA  En aquest document podreu trobar l’oferta de places de tots els cursos d’Infantil i Primària de la nostra escola. Si no hi ha plaça per al curs que desitgeu, podeu fer la preinscripció igualment. Depenent de la demanda, l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i el Departament d’Educació valoren l’obertura de noves línies.

DATES:

L’alumnat d’I3 podrà presentar les sol·licituds entre el 6 i el 20 de març de 2024. L’alumnat que cursarà de 1r a 4t d’ESO podran fer-ho del 8 al 20 de març. El calendari de matriculació, d’i3 a 4t d’ESO, serà del 18 al 26 de juny.

NOVETATS:

Enguany, la preinscripció serà 100% telemàtica. Si no teniu clar com fer-ho, hi haurà una sessió explicativa online el 5 de març a les 16h, al canal YouTube de l’Ajuntament de Sant Cugat.

L’Ajuntament ha creat una Nova guia educativa 0-16 anys on podeu consultar l’oferta educativa.

SESSIONS INFORMATIVES:

Aquest any es duran a terme diverses sessions presencials i una de virtual per resoldre tots els dubtes que les famílies puguin tenir amb relació a la preinscripció. No cal inscripció prèvia i estan obertes a totes les famílies de la ciutat.

• Les Planes: Casal de Les Planes. 20 de febrer, 18 h (Infantil i Primària)
  • La Floresta: Centre Sociosanitari La Floresta. 26 de febrer, 18 h (Infantil i Primària)
  • Volpelleres: Biblioteca de Volpelleres Miquel Batllori. 27 de febrer, 18 h (Infantil i Primària) i 19 h (ESO)
  • Centre: Casa de Cultura. 29 de febrer, 19 h (Infantil i Primària) i 20 h (ESO)
  • Com fer la sol·licitud en línia? 5 de març, 16 h. Canal de Youtube de l’Ajuntament de Sant Cugat i Cugat Mèdia.

OFICINA MUNICIPAL D’ESCOLARITZACIÓ:

A partir del 5 de febrer, l’Ajuntament obre els següents canals d’informació i acompanyament a les famílies:

• Dilluns de 9 a 14 h. Atenció telefònica
  • Dimecres de 9 a 14 h i de 15.30 a 18 h. Atenció presencial
  • Cal demanar CITA PRÈVIA trucant al 010 (telèfon fix), 900 104 941 (des de mòbil o fora de Sant Cugat) o a través de www.santcugat.cat/citaprevia.

L’OME continua oberta els dimarts de 9 a 14 h per atendre les famílies nouvingudes, que acaben d’arribar a la ciutat i que necessiten plaça per al curs escolar actual. Cal demanar cita prèvia a través del 010 o l’Oficina d’Atenció Ciutadana en el moment d’empadronar-se.

PROBLEMES AMB LA PREINSCRIPCIÓ?

Les famílies que puguin tenir problemes per fer la preinscripció en línia també podran accedir al Servei d’Acompanyament Digital que ofereix l’Ajuntament (cal demanar cita prèvia al telèfon 689 20 40 73). El procediment es durà de forma telemàtica. Tota la informació es pot consultar al web preinscripcio.gencat.cat.