Preinscripció curs 2023-24 (del 6 al 20 de març)

Futures famílies de La Floresta,

Aquí anirem penjant totes les novetats sobre la preinscripció escolar 2023-24.

Si us voleu estar al dia de totes les novetats sobre el procés de preinscripció i matrícula, subscriviu-vos al nostre butlletí.

Fins aviat!

Aquí teniu l’enllaç per fer la preinscripció.

Aquí trobareu l’oferta inicial de places a la nostra escola. INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA

A partir del 27 de març i fins el 27 d’abril de 2023 es podrà tornar a presentar sol·licituds a partir de les 9 hores. En aquest cas, l’aplicació farà constar que s’han presentat fora de termini. Cal tenir en compte que les sol·licituds que es presenten dins de termini tenen prioritat en l’assignació de places respecte de les sol·licituds que es presenten fora de termini.

Si heu d’adjuntar documentació, heu de clicar l’enllaç Modificació de la sol·licitud electrònica o Modificació de la sol·licitud en suport informàtic, segons la modalitat que heu presentat. En cas que no sigui possible, contacteu amb el centre.

Més informació al web Preinscripció.

Avui, 21 d’abril, publiquem el llistat del barem provisional de puntuació de la preinscripció escolar: INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

Avui, 3 de maig, publiquem el llistat del barem definitiu un cop resoltes les reclamacions de la preinscripció escolar: INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM

Avui, 12 de juny, publiquem les tres llistes següents:

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES

INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME

INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA

1. Giulia Grumi

Hola, sóc la Mare del Vito Bonnin, l’any que ve entrarà a I3 el seu germà Joan.
    Quan hi ha un germà ja dins la escola, con funciona la preinscripció?

Gràcies!

1. admin Autor de l'article

Des de l’escola t’enviarem un Dinantia per informar-te. L’avantatge de tenir un germà a l’escola és que el petit té plaça assegurada per puntació, sempre i quan facis la preinscripció com la resta de famílies. La Floresta creix! Benvinguts de nou!