PREINSCRIPCIÓ 2022-23 AJUNTAMENT DE SANT CUGAT

L’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès ofereix ajuda i reforça la informació per la preinscripció escolar 2022-23

OFICINA MUNICIPAL D’ESCOLARITZACIÓ – AJUNTAMENT DE SANT CUGAT DEL VALLÈS

A partir del 9 de febrer obrim els següents canals d’informació i acompanyament a les famílies:

o   Dimecres de 9 a 14 h. Atenció telefònica

o   Dijous de 9 a 14 h i de 16 a 18.30 h. Atenció presencial

o   Cal demanar CITA PRÈVIA trucant al 010 (telèfon fix), 900 104 941 (des de mòbil o fora de Sant Cugat) o a través de www.santcugat.cat/citaprevia.

o   També es poden fer consultes a través del següent correu electrònic: ome@santcugat.cat

L’OME continua oberta els dimarts de 9 a 14 h per atendre les famílies nouvingudes, que acaben d’arribar a la ciutat i que necessiten plaça per al curs escolar actual. Cal demanar cita prèvia a través del 010 o l’Oficina d’Atenció Ciutadana en el moment d’empadronar-se.

REFORÇ DE L’ACOMPANYAMENT PER A LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA

Per reforçar la preinscripció TELEMÀTICA, des de l’OME hem previst tot l’acompanyament necessari per tal d’orientar a les famílies que puguin tenir més dificultats sobre com fer aquesta preinscripció pas a pas.

–          Del 14 al 21 de març, l’OME obre cada dia per acompanyar les famílies que ho necessitin: Cita prèvia 010 (telèfon fix), 900 104 941 (des de mòbil o fora de Sant Cugat) o a través de www.santcugat.cat/citaprevia.

–          També tindrem a disposició el SERVEI D’ACOMPANYAMENT DIGITAL www.santcugat.cat/servei/servei-dacompanyament-digital4 (interessant per aquelles persones que necessitin suport per fer-se l’Idcat mòbil, crear una adreça de correu electrònic, etc. indispensables per a la tramitació telemàtica). Per accedir a aquest servei cal demanar cita prèvia al telèfon 689 20 40 73 i tenir en compte els següents horaris:

o   Ajuntament (Plaça de la Vila)                   Dilluns de 9 a 14 h i dimarts de 16 a 19 h

o   Casa de Cultura                                              Dimecres de 9 a 14 h

o   Centre Social i Sanitari La Floresta           Dimarts de 9 a 14 h

o   Casal de Les Planes                                       Dilluns de 17 a 20 h         (en aquest cas, per demanar la cita cal trucar al 699 50 42 20)

o   Casal de Mira-sol                                            Dijous de 16 a 19 h

SESSIÓ INFORMATIVA SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

El proper DIMECRES 2 DE MARÇ, A LES 18.30 H, durem a terme una sessió informativa sobre la preinscripció escolar en la que explicarem tots els detalls sobre com es desenvoluparà el procediment d’enguany i resoldrem tots els dubtes o consultes que les famílies puguin tenir (tant per a la preinscripció a I3 com a 1r d’ESO).

Tota la informació sempre la trobareu actualitzada a:

Ajuntament de Sant Cugat         www.santcugat.cat/web/preinscripcio-2022-2023

Departament d’Educació             https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/