PORTES OBERTES

Benvolgudes famílies,

Durant les pròximes setmanes, les escoles de Sant Cugat farem les portes obertes. Primerament, farem una reunió virtual per resoldre dubtes. Abans, però, us demanem que mireu la documentació que hi ha al web, especialment la línia pedagògica i el vídeo de presentació de l’escola. Per poder ser àgils a la reunió, us demanem que feu les preguntes per avançat aquí. El dia 22 de febrer a les 12.30h ens trobarem en aquest enllaç.

D’altra banda, també tindreu l’oportunitat de venir a veure les instal·lacions. El dia 28 de febrer, a partir de les 16.30, farem torns de visita al centre que duraran aproximadament 40 minuts. Per poder assistir-hi, cal que truqueu a l’escola per reservar lloc (935898677).

Esperem que us agradin!