Portes obertes per al curs 2023-24

Dimarts, 28 de febrer de 2023 farem la jornada de portes obertes de l’escola. A les 14:50 h us rebrem i dividirem les famílies en diferents espais de l’escola. Cada grup començarà el recorregut per una part del centre acompanyades de mestres i/o alumnes de 6è. Podreu veure l’escola en funcionament i us demanem que minimitzeu la interacció amb els infants, ja que cada aula estarà fent la seva activitat i trencaríem la seva dinàmica. L’alumnat us explicarà els trets més rellevants a cada parada sobre aquell espai en concret. Podeu resoldre els vostres dubtes a la reunió de després del recorregut.

Recordeu que no podeu venir amb criatures.

A les 16:30 h ens trobarem a sala d’actes per tal de resoldre tots els dubtes, tant els que podeu avançar en aquest enllaç com els que puguin haver sorgit durant la visita.

Us hi esperem!

El següent vídeo es presenta avui per explicar com treballem les escoles, l’institut escola i els instituts públics de Sant Cugat del Vallès.

A continuació podeu veure un vídeo explicatiu de la línia d’escola que vam fer durant les portes obertes dels anys amb pandèmia perquè us pugueu fer una idea de com som a La Floresta.