NOVETATS PREINSCRIPCIÓ 2021-22

Benvolgudes famílies, aquí teniu el document amb les instruccions per la preinscripció del curs vinent.

preinscripció 2021-22

Aquí trobareu un vídeo amb motius per inscriure la vostra canalla a les escoles de Sant Cugat del Vallès.

L’oferta de places la podeu consultar en el següent link: INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA

Novetats publicades el 19-04-2021:

Llista provisional de baremació de les preinscripcions.

PREINSCRIPCIÓ ALUMNAT NOU 21-22: NOU BAREM DE LES RECLAMACIONS RESOLTES

Si necessiteu fer alguna reclamació us podeu adreçar a l’OME o a l’escola.

Novetats publicades el dia 7/06/21:

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES

Novetats publicades el dia 8/06/21

RECLAMACIONS A LES LLISTES D’ALUMNAT ADMÈS

PERÍODE: Del 8 al 10 de juny de 2021

COM?: A través d’un formulari online que estarà actiu des del 8 de juny a les 8h fins el 10 de juny a les 23h59.

ONhttps://www.santcugat.cat/web/preinscripcio-reclamacions-llistes-admesos

És molt important que llegiu el document que s’adjunta a continuació per tal de valorar si la reclamació és possible i com s’ha de fer.

Preinscripció 2021-2022 informació i formulari per a reclamacions llistes alumnat admès