Els Jocs Florals a la Floresta

L’escola la Floresta ha gaudit de la seva primera edició dels Jocs Florals a la diada de Sant Jordi, on tota la comunitat educativa s’ha implicat perquè aquest dia hagi estat especial i emotiu.

L’alumnat de l’escola s’ha engrescat en elaborar els seus escrits narratius i les seves obres de teatre, amb l’ajuda de les mestres i els mestres que tots plegats ens ho hem passat molt bé.

Tot aquest procés d’escriptura ha estat inspirat a partir dels llibres de la Soledad Romero, antiga alumna de l’escola i autora de molts llibres com ara “Infinit”, “Veritat o mentida”, “La barberia club”, “Fastigosament bo” i un llarg etcètera.

Gràcies a tots els participants que ens heu omplert els cors amb la vostra prosa, al jurat per fer una tasca tan professional, a les mestres que han motivat els infants a fer les seves creacions i a l’alumnat i mestra de 5è que ens ha delectat amb una obra de teatre inspirada també en un dels llibres de l’autora que hem treballat durant les darreres setmanes.

Que la llengua ens faci ballar les paraules, bon Sant Jordi 2024!

1. Laura M

Ens va agradar moltíssim la iniciativa! Els infants estaven emocionats.
    I que xulo poder viure un acte tan professional, amb el jurat, l’autora que havien estat coneixent, i la solemnitat de fer els pseudònims.
    Enhorabona i esperem viure-la l’any vinent.
    Ah, i molt original poder fer textos conjunts!