Dia Mundial de la Infància

El Dia Mundial de la Infància, celebrat el 20 de novembre, és un dia que dediquem a reflexionar sobre els drets dels infants i imaginar noves maneres de fer-los realitat en el món i en el nostre entorn més pròxim. Des de l’escola hem proposat un treball conjunt, en el qual la participació de tothom ha estat molt important: la creació d’un mural sobre els drets de la infància. A més, hem omplert l’entrada de l’escola amb targetes de compromisos individuals, per tal de promoure el benestar dels infants dins de l’escola.

Trobareu el vídeo del treball conjunt en aquest enllaç.