Consell escolar 16/03/2023

Els acords presos a la sessió del consell escolar del dia 16 de març de 2023 són els següents:

• No aprovació de l’horari escolar proposat de 8:30 a 12:30 i de 15:00 a 16:00 pel curs 2023-24.
  • Aprovació del manteniment de l’horari escolar actual pel curs 2023-24.

Mitjançant el procés de convocatòria de junta permanent, també s’han aprovat els aspectes següents:

• Realització dels casals d’estiu de Fundesplai/Paidós i l’Omet al centre i, per tant, la cessió dels espais per poder dur-los a terme (depenent de les obres).
  • Aprovació de la PGA (Programació General Anual) presentada al Consell Escolar del dia 10 d’octubre de 2022.