CONCERT D’HIVERN 2020

Aquí us deixem una mostra d’allò que no heu vist del concert dels vostres infants.

Tot i ser un any estrany, hem tingut el vostre suport i els nens i nenes han estat tant nerviosos com qualsevol altre any. Tot i la distància, us hem sentit a prop i la canalla, que al final, és l’important ha estat orgullosa de poder mostrar-vos la seva feina encara que sigui des d’una pantalla. Tots els grups han gaudit de la vostra companyia i de ben segur que no ho haguéssim aconseguit sense l’ajuda de les famílies voluntàries que han fet possible aquest concert tan professional, i en directe! De ben segur que si us expliquéssim que portem 5 dies sense internet a l’escola no us ho creuríeu, oi? Doncs sí! Però hem fet possible l’streaming tot i les adversitats, que aquest any estan sent moltes.

Tot i això, dies com aquests ens fan oblidar les dificultats i ens sentim orgulloses de pertànyer a una comunitat d’infants tan resilients de l’escola La Floresta.

Gràcies per acompanyar-nos i gràcies a l’equip que ho ha fet possible!

“Making of” del concert. Famílies voluntàries que han fet possible una estoneta de concert per a vosaltres, i unes jornades maratonianes per elles.

Així és com us veien els vostres infants.

Mostra d’allò que no heu vist del concert dels vostres infants.