Colònies a I5 i Segon

Ja hem tornat de les esperadíssimes colònies de Can Ribas (Caldes de Montbui). Allà vam viure una gran aventura, tot ajudant al capità Jack Malapata a trobar els trossos d’un mapa perdut per l’illa. Gimcana-recorregut, jocs psicomotrius, jocs de pistes… i un munt d’activitats més a la recerca del tresor! Els alumnes de segon també vam gaudir d’un entorn espectacular on vam fer un munt d’activitats amb la temàtica de “La volta al món”.

Recordem les colònies a Can Ribas com uns dies fantàstics que vam viure en germanor els infants de La Floresta. Van ser dos dies on vam compartir moments màgics fora de l’escola, una gran oportunitat per conèixer-nos més i fer més pinya!
Tot va ser…meravellòs!!!