8M: Totes som imprescindibles

Per la setmana del 8M, l’escola ha organitzat diferents activitats a les aules per visibilitzar i conscienciar a l’alumnat sobre els drets de les dones.
Sota el lema “Totes som imprescindibles”, les activitats que hem fet com a escola tenen com a objectiu el reconeixement de les qualitats de les dones importants de les nostres vides.

A primària, a banda de les activitats d’aula, els infants han escollit una dona imprescindible per la seva vida i han explicat perquè ho és, posant el focus en les seves qualitats. Amb aquestes qualitats, els infants han creat un mural amb la silueta d’una dona.

A petits, han pintat i escrit, en alguns casos, papallones per crear també així un mural d’una dona. També han conegut dones importants de la història a través de contes. I han dibuixat i escrit un missatge per la dona important de la seva vida.

Aquestes accions ens han convidat a reflexionar durant aquesta setmana i a fomentar l’equitat entre tots i totes. Aquí us passem algunes imatges dels murals.