4T ha fet un taller organitzat per l’ajuntament de Sant Cugat

Durant aquest mes de gener els nois i noies de 4t han participat en uns tallers organitzats per l’Ajuntament de Sant Cugat, per celebrar el Dia Escolar de la Pau i la No-Violència (DENIP).
A més a més de treballar l’educació en la pau hem aprofundit en els drets humans, i finalment hem creat una obra d’art que simbolitza la cooperació entre les persones. Aquesta obra d’art és un arbre i unes orenetes, que juntament amb els arbres que han fet a les altres escoles formaran un bosc, un gran obra d’art que podreu visitar aquest cap de setmana.
Així que us convidem el pròxim DIUMENGE 28 DE GENER A LES 11:00 h A LA RAMBLA DEL CELLER DE SANT CUGAT per gaudir de l’art creat entre molts infants de la ciutat.
Aquí us deixem algunes fotografies del procés creatiu: