ACTIVITATS DEL PLA DE DINAMITZACIÓ A 4t!
Les últimes setmanes, l’alumnat de 4t A i B hem gaudit de dues activitats del Pla de Dinamització. El primer taller es deia “AMB ULLS DE GOS”, on vam conèixer com és el dia a dia d’una persona amb discapacitat visual des de la perspectiva del gos pigall, a través d’un audiollibre i altres activitats. […]
ACTIVITATS DEL PLA DE DINAMITZACIÓ A 4t! Llegeix més »










