Les colònies de 4t a Juneda!
A finals d’aquest mes de maig l’alumnat de quart ha gaudit d’uns dies de colònies a Juneda. Per primera vegada hem anat a un camp d’aprenentatge, l’experiència ha estat molt enriquidora! Ens hem convertit en apicultors i apicultores, hem après moltes coses de les abelles, de com viuen i de la funció que tenen en […]
Les colònies de 4t a Juneda! Llegeix més »










