Celebrem Santa Cecília!

Del 20 al 24 de novembre, vam celebrar la setmana de la música. Vam poder gaudir de diferents concerts i activitats que ens van oferir les famílies i els alumnes. El 22 de novembre a la tarda, grups de famílies ens van regalar un fantàstic concert al pati i divendres 24 els alumnes que practiquen […]

Celebrem Santa Cecília! Llegeix més »

Visita al CRAG

L’alumnat de 5è hem participat al taller experimental Plantes mutants del CRAG, un centre de recerca científica de la UAB. Hem après a reconèixer alguns aspectes característics de la investigació en plantes i visitat les instal·lacions. Ens ha encantat conèixer les persones científiques! Hem après a reconèixer alguns aspectes característics de la investigació en plantes

Visita al CRAG Llegeix més »

Sortida al CAIXA FÒRUM

El dilluns 16 d’octubre els alumnes de cinquè i sisè vam gaudir d’una visita al Caixa Fòrum. Malgrat la pluja vam poder realitzar una visita a l’edifici modernista de l’arquitecte català Josep Puig i Cadafalch. Després, vam veure un espectacle de musicals: Un musical de Pel·lícula, on vam poder escoltar temes icònics del cinema musical

Sortida al CAIXA FÒRUM Llegeix més »

ENGLISH DAY 2023!

Dimarts vam celebrar l’English Day! Enguany, la jornada es va titular “LET’S COOK!”. Durant el matí, vam fer uns tallers molt divertits per treballar el vocabulari i les expressions que necessitaríem més tard per elaborar les nostres receptes. A la tarda, tots els infants de l’escola van cuinar i van menjar unes postres ben bones!

ENGLISH DAY 2023! Llegeix més »

Cantània: Les portes del món

El passat dimecres 17 de maig, els alumnes de cinquè vam participar en la Cantània a l’auditori de Sant Cugat del Vallès. Es tracta d’una activitat organitzada per l’Auditori de Barcelona, per a la qual es compon una cantata que s’interpreta en diferents punts del territori, acompanyada per músics i actors professionals. Enguany, hem tingut

Cantània: Les portes del món Llegeix més »

El DENIP a cicle de grans

El DENIP és el dia escolar de la no violència i de la pau que se celebra el 30 de gener. Aquesta data és en commemoració al naixement de Gandhi. Els infants de la classe de 4t han realitzat tres tallers on hem experimentat i reflexionat com se sent una persona quan li envies missatge d’odi i missatges positius. Quan li envies

El DENIP a cicle de grans Llegeix més »

SOM PADRINS!

Pals de pluja (infants I5 i 5è)

Aquest any els/les alumnes del cicle de grans són padrins de dos grups del cicle de petits i un del cicle de mitjans. Al llarg del curs faran conjuntament diverses activitats. La classe de 4t són padrins de I4, la de 5è de I5 i la de 6è de 1r. Ja han fet algunes trobades

SOM PADRINS! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut