Els de primer fem de compositors i compositores
Els nens i nenes de primer hem estat treballant la Simfonia de la Sorpresa de J.Haydn a l’hora de música. Ens ha agradat tant, que per grups, hem inventat unes cançons que s’hi assemblaven. El passat dijous, 7 de març, vam fer un concert i vam poder escoltar les creacions dels dos grups: els gossos […]
Els de primer fem de compositors i compositores Llegeix més »










