Lletres a les aules

Ahiri, 14 d’abril, gràcies a la Institució de les Lletres Catalanes, ens ha vingut a l’escola l’Anna Manso, autora del llibre Canelons freds, que han llegit durant el segon trimestre l’alumnat de sisè.

L’acte ha consistit en tres parts:

  • Primer, la Montse ha presentat breument l’escriptora (lvida i obra). 
  • Seguidament, l’autora ha explicat la manera com escriu. Per fer això, ha ensanyat a l’alumnat una caixa d’eines on hi portava uns objectes curiosos (una ràdio, per tenir sempre l’antena posada; una canya de pescar, perquè a vegades, quan s’escriu sobre algun tema, cal documentar-se; i un interrogant, perquè sempre cal fer-se preguntes, …).
  • Finalment, l’alumnat, que s’havia preparat unes preguntes literàries, els hi ha pogut fer. 

Ha estat una jornada molt bonica i interessant. De seguida, l’autora s’ha posat el nostre alumnat a la butxaca. Els ha donat consells de com escriure (les coses mai surten a la primera), els ha fet veure la importància de la lectura i de ser creatius. Els ha encoratjat a tenir esperances en el futur i passió i il·lusió per la literatura.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut