ESTRENEM PÀGINA WEB

Estrenem aquesta pàgina amb la intenEns quedem a casa - 1a setmanació d’arribar a les famílies i als nens i nenes de l’escola de La Coma i la Pedra.  Les mestres pensem que serà una finestra a través de la qual tota la comunitat educativa podrà guaitar i conèixer què hi fem i com convivim, aprenem i ens relacionem. Volem que us la feu vostra, que hi entreu i la feu servir.
Aquests dies estem vivint d’una manera ben diferent, l’escola sense escola, sense contacte entre nosaltres, cadascú a casa seva, no sentim les vostres rialles, ni el bon dia habitual, ni us podeu perseguir pel pati… Us trobem a faltar, però ara cal fer això quedar-nos a casa”
Ens trobarem ben aviat, ens farem una gran abraçada, ens
explicarem un munt d’aventures i experiències i ho farem esverats i delerosos.
Aquí podeu trobar tot el que hem viscut plegats en la distància aquestes tres setmanes, en el record que ens uneix, aquesta serà la nostra finestra… Una abraçada
QUI SABRÀ MAI AQUEST CAMÍ
A QUÈ EM CONVIDA!