ELS REIS PASSEN DE PUNTETES PER L’ESCOLA

Tot i la pandèmia que vivim, els Reis d’Orient van ser fidels i van venir a La Coma i La Pedra per portar els regals que els infants havien demanat a les seves cartes. També van passar per l’escola  i ens van deixar regals per compartir amb tots els infants. Ens vam posar molt contents i contentes. Ara podrem saltar a corda al pati i llegir un munt de llibres i contes.

Gràcies Melcior, Gaspar i Baltasar!

Per gaudir més de les joguines de Reis, cada infant va portar una joguina a l’escola per poder ensenyar-la a la resta de companys i companyes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *