SÓC DIPUTAT/DA.

Aquest divendres, l’alumnat de Cicle Superior (grup de cinquè i sisè) han anat de visita al Parlament de Catalunya com a activitat final del projecte som diputats/ diputades, que han realitzat al llarg d’aquest trimestre.

Durant el trimestre, han treballat les institucions i organització política de Catalunya i Espanya, han conegut els ODS, han hagut de presentar diferents projectes de llei i han practicat el debat de forma oral.

En l’excursió d’avui al Parlament, han participat d’un joc de rol on repartits en quatre grups polítics han representat les diferents funcions representatives de la institució: mesa, presidenta del parlament, vicepresidències, portaveus, diputats/es i on després de discutir diferents propostes, han acabat votant una candidata a presidenta de la Generalitat que a la vegada ha elegit la resta del seu govern.

Amb aquest taller l’alumnat ha pogut treballar el foment dels valors de la democràcia, la participació, el diàleg, el respecte i el pacte.