EGG HUNTING

Com ja va sent tradició a la nostra escola aquests dies abans de vacances de Setmana Santa ens ve a visitar “The easter rabbit”. Quan el veiem a l’entrada de l’escola ja sabem que ben aviat ens amagarà els “eggs” per l’escola. Però no ens ho posa fàcil i hem de fer un “egg hunting” per trobar-los. És un joc de pistes que ens fa anar per tota l’escola a fins arribar al lloc on els ha amagat: a l’hort, a la magnòlia, al pati….

L’alumnat d’I5, P1 i P2 han comptat amb l’ajuda dels més grans de P6 per poder llegir les pistes en anglès i trobar els “eggs”.