S’HAN ACABAT ELS ENIGMES DE BIBLIOTECA AQUEST CURS!!!

Enguany la comissió de biblioteca ha preparat l’activitat d’ENIGMES LITERARIS des de P3 fins a 6è.

Cada mes ha penjat un enigma a la biblioteca per a Educació Infantil i per grups han escrit la solució en un full que han dipositat a la bústia.

Tots els grups d’EI han contestat correctament els 8 enigmes proposats. Cada nen/a ha rebut un petit obsequi i un llibre per la classe.

Al primer pis tenim el racó de biblioteca de Primària on hi pengem els enigmes de cada cicle i durant el pati o a casa l’alumnat ha pogut contestar a través del blog de l’escola els diferents enigmes.

Els alumnes que han encertat més enigmes de cada classe han rebut un diploma i un petit obsequi. La classe més participativa ha estat la Classe de la Malesa (2n).

Aquí teniu la foto dels guanyadors/es de cada classe.

Moltes felicitats a tots i totes!!!