FINALISTES AL CONCURS DE DIBUIXOS MATEMÀTICS ABEAM 2020-21

Aquest segon trimestre, els alumnes de Cicle Mitjà, han participat del Concurs de Dibuixos Matemàtics organitzat per l’ABEAM.

En aquest concurs, que hi participen escoles de tot Catalunya, els alumnes han de presentar obres artístiques, en què hi han d’aparèixer continguts matemàtics i cal triar un títol adequat, allò que es vol representar.

Aquest divendres dia 4, es va fer l’entrega de premis en format virtual, podeu veure la gravació en el següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=XYe1LfmFj7M

I estem molt contents, la Peti García Serrano de la classe de la Malesa (4t) va guanyar un dels premis, amb el seu DIBUIX MATEMÀTIC, fet a partir de figures de Tangram.

Moltes felicitats a totes i tots per la vostra participació!!!

Us deixem les imatges dels dibuixos que vam presentar i el vídeo d’agraïment de la Peti.

Dibuixos classe la Malesa
Dibuixos classe les Barraques