NOU APARTAT DE DADES METEOROLÒGIQUES A LA WEB DE L’ESCOLA

Aquestes vacances hem renovat l’estació meteorològica de l’escola.

Amb la renovació de l’estació, l’alumnat de cinquè, també ha creat un apartat a la web de l’escola on podreu veure les dades que extrèiem de l’estació diàriament i que d’aquesta manera les farem públiques i en tindrem un registre digital, per futurs estudis que ens interessis treballar.

Hi podreu trobar la temperatura màxima i mínima, precipitacions, la pressió atmosfèrica, el % d’humitat, la direcció del vent i l’observació dels núvols.

Per entrar a aquest apartat, heu d’anar al menú i a la columna de blogs clicar sobre EL TEMPS: ESTACIÓ METEOROLÒGICA DE L’ESCOLA.