LUDOTECA A L’ESCOLA

Aquest passat divendres 14 de gener des de la ludoteca Sant Miquel, del Casal Cívic de Montserrat ens van venir a fer una visita que ens va encantar!

Amb l’alumnat de 2n van aprofitar per fer jocs de rapidesa visual i vocabulari i l’alumnat de Cicle Mitjà vàrem fer jocs cooperatius. Ens ho vàrem passar genial!

Aquest és un espai de joc on gaudir de jocs de taula, jocs simbòlics, construccions… Hi ha una sala de lectura on conèixer nous llibres, fer treballs escolars, préstec de llibres, etc. Podeu trobar més informació al seu web, nosaltres us ho recomanem!