LES CAIXES NIU DE L’ESCOLA

Les caixes niu són unes caixes de fusta que tenim al pati que serveixen perquè els ocells es reprodueixin. Les tenim a uns arbres del pati, cada classe té una caixa niu. Si algú molesta els nius o  toca la caixa niu ells noten perill i marxen i els ous moren. Si tots fem el mateix pot passar que molts ocells morin.

Nosaltres el curs passat vam molestar i va passar això. Ara ens sentim malament, perquè ha mort un ocell. Així que, això no ho feu.  Ho posem al blog de l’escola perquè la gent sàpiga que això no es fa. L’any passat vàrem veure uns nens de l’escola obrin la caixa niu i no vaig dir res, ho vam fer molt malament. Us recomanem que, si veieu una caixa niu no tocar-la ni apropar-se. La conseqüència d’això és que moren molts ocells perquè si toques la caixa niu ells marxen.

Les persones que van venir a posar la caixa niu van sortir molt enfadats amb nosaltres, ja que elles van venir a explicar-nos què no es pot fer i com podem fer per a gaudir de poder tenir ocells al pati.