FINAL DE PROJECTE D’ESCOLA: VINE A LA FESTA

El passat 4 de novembre vam celebrar el tancament del Projecte d’Escola: “Vine a la Festa”, amb una gran Festa Major.

Durant uns quants dies tota l’Escola vam estar preparant el nostre projecte Vine a la Festa, i vam aconseguir tenir la nostra pròpia Festa Major sent nosaltres els protagonistes.

Al matí a l’Escola vam poder gaudir d’un esmorzar magnífic: pa amb tomàquet i fuet, que va servir per carregar les piles  i preparar-nos per a la tarda.

Ho teníem tot a punt, primer, però el Senyor alcalde de la Torre ens va donar el tret de sortida. Vam realitzar una cercavila al voltant de l’Escola i després vam poder veure grans actuacions,   Els nens i nenes d’I3, I4 i I5 on ens van ensenyar els capgrossos i gegantets que havien fet. Seguidament, els nens i nenes de P1 i P2 van fer de falconers. Ens van fer una gran demostració de figures humanes. P3 i P4 ens van ensenyar les seves andròmines i per últim els nens i nenes de P5 i P6 van fer una petita actuació musical amb timbals,  mentre els Dimonis de Capellades cremaven algunes carretilles.

Tot plegat va ser una Festa Major on no va faltar res de res.

En aquesta Festa Major hi han participat mestres, alumnat, famílies, conserge , alcalde , colla gegantera de Vilanova d’Espoia i de Capellades, Capgrossos de Capellades, Dimonis de Capellades , ADF de la Torre.Elimina la imatge destacada

JUNTS HO HEM FET POSSIBLE!!

MOLTES GRÀCIES!

Us deixem aquí algunes fotos: