LA MILLOR CASTANYADA

La castanyada de 2019-2020, ha estat una de les millors castanyades que hem celebrat, gràcies al curs de sisè. Ells han preparat un munt de jocs per una gimcana, pensada perquè hi participessin tots els alumnes de l’escola i s’ho passin molt bé. També han tingut molt de mèrit els mestres que ara nomenarem: l’Ester ,el Roger i el Jordi, ja que han ajudat molt a què la castanyada sigui una de les millors de la història d’aquesta meravellosa l’escola. També cal destacar la Yolanda Gutiérrez mare de la Rocío i la Raquel Arrabal mare de la Clàudia, ja que ens va portar castanyes, vestides de bruixes. Com ja han llegit ha estat una gran castanyada.

La classe de sisè

Autora : Elia de la rosa, Alba Bertomeu