HELP HANNAH TO SAVE WATER

(Ajudem a la Hannah a estalviar aigua)

A la Hannah li agrada molt la natura i està molt preocupada pel mal ús de l’aigua que estem fent els humans.

Demana ajuda als alumnes de “La font dels horts” per tal que facin arribar un missatge de conscienciació a la població. La intenció és animar a la gent que en les seves accions diàries facin un ús raonable de l’aigua.

Per tal d’arribar aquí, els alumnes de 5è han hagut de superar 3 missions utilitzant la plataforma “Genially”, des d’on s’han treballat continguts de llengua anglesa. Aquí teniu algunes de les creacions finals:

La Carla Flix, alumna de pràctiques de la Universitat de Lleida, és qui ha ideat i dut a terme aquesta aventura en format “Escape Room”.