CONCURS GUST PER LA LECTURA

Aquest curs l’alumnat de 2n, 3r i 5è han participat en el concurs “Gust per la lectura”. Les obres que han treballat són de l’escriptora de literatura infantil i juvenil , Anna Manso.

La classe de 2n a partir del llibre “ La llista d’aniversari” ha creat la seva llista de desitjos de les coses que normalment no poden fer a l’escola i que els encantaria poder fer.

La classe de 3r ha fet un còmic inspirat en el llibre “Amics monstruosos” i la classe de 5è ha elaborat un llibre de persones boniques on ells són els protagonistes després de llegir el llibre “Leandre, el nen horrible”.

A continuació podeu veure els treballs que participen al concurs fent  un clic a l’enllaç.

TREBALL DE 2n

TREBALL DE 3r