Taller Escola Verda Ecopodcast

Els centres educatius de la Xarxa d’Escoles Verdes de la província de Tarragona estem realitzant una acció conjunta amb l’objectiu de crear un espai de participació i reflexió per augmentar la consciència ambiental de tota la comunitat educativa. Els alumnes de diferents centres ens parlen en els seus pòdcasts de temes diversos relacionats amb la sostenibilitat i el medi ambient. Estigueu atents, cada dimarts i dijous es publica un nou pòdcast d’un centre diferent!

En aquest pòdcast els nostres alumnes de 4t, 5è i 6è del taller d’Escola Verda ens parlen de dos temes de molta actualitat: La sequera i la problemàtica del canvi climàtic, que com ells diuen és un “Canvi problemàtic”. No us perdeu aquests pòdcasts, ja que “En la lluita contra la sequera i el canvi climàtic, cada gota compta!”

PÒDCAST-JOAN PLANA-TALLER ESCOLA VERDA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *