L’escola

L’Escola Joan Plana, d’una línia, és l’escola pública d’educació infantil i primària de Puigpelat, un poble amb uns 1100 habitants de la comarca l’Alt Camp.

És una escola molt bonica ubicada en una zona tranquil.la de la població on es potencien activitats relacionades amb el poble, ja que, molt a prop hi trobem la piscina i sala d’actes i espectacles del municipi.

La importància de la lectura fa que, des de la nostra biblioteca, s’impulsin activitats d’animació a la lectura des dels més petits fins als més grans.

Ara l’Escola obre l’aula d’anglès que permet viure aquesta llengua estrangera des dels quatre anys de manera lúdica i experimental.

Des de l’àrea d’Educació Física es procura diversificar i treure el màxim de rendiment de l’esport aprofitant les bones instal·lacions de les quals disposa el centre.

Una Escola nova i gran, confortable i espaiosa on s’atenen les necessitats de cada nen/a dins d’un clima proper i humà.